Mybert - 70 Feral Druid

Gå ner

Mybert - 70 Feral Druid

Inlägg  Mybert i sön feb 24, 2008 1:14 pm

IRL INFO:[/b]
[b]* IRL namn:
Joakim "Eskil" Sandén

* Ålder: 18

* Kön: Man

* Intressen/hobbies/jobb: Skolan, går handels programmet som jag slutar på inom loppet av exakt 9 veckor. Annars är mitt stora intresse datorer.

INGAME INFO
* Ingame namn: Mybert

* Klass: Druid

* Ras: Night Elf

* Talang spec.: Feral - 0/50/11

* Ingame yrke (udda recept m.m.): Alch (346/375) - Herb (375/375) - Inga speciella recept

* Vad har du för gear?: Armory ej fungerande för tillfället. Men följande stats gäller i tanking gear (självbuffad):
Armor: 23490
Dodge: 21.17%
Defense: 416
Health Points: 13164

Mitt gear, som jag vet, inte är så bra för tillfället. Försöker blir bättre varje dag, går alltid instancer efter nytt gear. Men med eran hjälp kan mitt gear byggas upp snabbare. (:

* Tider per dag har du tid att raida?: Jag har tid allt mellan 15:00 - 07:00 om så behövs. Alla dagar i veckan.

RAID EXPERIENCE:
* PRE- TBC Raid experience: Fullt avklarat av följande instancer och outdoor bossar:
- Molten Core
- Zul'Gurub
- Onyxia Lair
- Blackwing Lair
- Ahn'Qiraj 20
- Ahn'Qiraj 40
- Naxxramas
- Emeriss
- Ysondre
- Lethon
- (Sista draken, minnet sviker)
- Lord Kazzak
- Azuregos

* TBC Raid experience: Fullt avklarat av följande instancer:
- Karazhan
- Gruul's Lair
- Magtheridon

(OBS! Avklarade instancer var INTE med denna karaktär!)

LITE MER INFO:
* Varför vill du joina Rend: Ett bra svenskt guild, behövs det verkligen förklaras? Very Happy Men men, att ha ett guild på sitt hemspråk och samtidigt kunna raida är ju bara bra. Sen känner jag även Myzox i erat guild som vore trevligt och raida med. Smile

* Känner du någon i Rend: Japp, Myzox.

* Vilka dagar / tider kan du spela?: Som nämnt innan, 15:00 - 07:00 - Alla dagar i veckan.

* Vilka tidigare guilds har du varit med i, och varför lämnade du?: Med tidigare karaktärer så var jag med i SIN. Med denna karaktär har jag enbart varit med i Heavy. Där Raambo var leader.

* Övriga frågor? : Nae tror jag har allt under kontroll. Smile Hoppas allt kan gå vägen som planerat och jag förväntar mig höra av er snart!

Mvh - Mybert!

Mybert

Antal inlägg : 1
Registreringsdatum : 08-02-24

Användarens profil

Till överst på sidan Gå ner

tja

Inlägg  Noxis i sön feb 24, 2008 8:08 pm

ganska fullt på tanks,dock va vi kort på dom i dag av någon anledning:P
wispa mig in-game så får vi prata vidare:) mvh...Noxis CL-druider
Noxis

Antal inlägg : 54