Rend Guild
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Holy Paladin Application

3 posters

Gå ner

Holy Paladin Application Empty Holy Paladin Application

Inlägg  Galantious mån mar 03, 2008 1:31 am

IRL namn: Robert.

* Ålder: 16.

* Kön: Male.

* Intressen/hobbies/jobb: Får säga att det är Datorer som gäller för mig:D, Spelar lite olika sporter med Twisted Evil

INGAME INFO

* Ingame namn: Galantious

* Klass: Paladin

* Ras: Dwarf, male

* Talang spec. Just nu har jag 50/11/0 men är villig att bytta om ni föredrar någon annan

Ingame yrke: Just nu är det bara massa dailys jag gör och hjälper min kompis som nyss dinga 70 cheers

* Vad har du för gear? (ctprofile / armory länk): http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Neptulon&n=Galantious

* vilka Tider per dag har du tid att raida? NÄstan alla dagar om det inte är stressigt i skolan,
kan raida från 16-23 om det behövs tongue

RAID EXPERIENCE:

* PRE- TBC Raid experience: MC, BWL för det mesta

* TBC Raid experience: Kara,Gruul,Mag,ZA 4 bosses,ssc,tk

LITE MER INFO:

* Varför vill du joina Rend: För det första så har den bra RL som många rekomenderar och så är den svensk:D Bra progress 2

* Känner du någon i Rend (i sådanna fall vem/vilka): hmm känner Vesslan och Yoohannez,

* Vilka dagar / tider kan du spela?: (Alla) Vardagar ~ 16:00-23:00, kan finnas undantag om de blir mycket skolarbete och stressigt,


* Vilka tidigare guilds har du varit med i, och varför lämnade du? Var med Guilden The Dark Templars som tappade allt när dom invatade för många nya, allt blev bara wipe:_D


* Övrig Info om mig: Jag har spelat i 3 år nu och är fortfarande FAST! Aktiv i raid (ingen slacker presic) lyssnar på taktikerna och gör dom ocksåVery Happy Har en lvl 36 hunter som jag lvlar med min kompis för skoj skull också

^Tack för ni tog er tid och läste min Apply, Greetings Galantious Very Happy Very Happy afro


Senast ändrad av Galantious den tor mar 06, 2008 7:20 am, ändrad totalt 3 gånger

Galantious

Antal inlägg : 1
Registreringsdatum : 08-02-22

Till överst på sidan Gå ner

Holy Paladin Application Empty Hej

Inlägg  Vesslan mån mar 03, 2008 3:04 am

Hmm tycker det ser bra ut men försök att få på ditt PvE gear så man kan inspecta på armory, du har väll ditt pvp gear antar ja, men får väll se vad palaoz säger =) / vesslan
Vesslan
Vesslan

Antal inlägg : 26
Registreringsdatum : 08-02-02
Ort : Jönköping

Till överst på sidan Gå ner

Holy Paladin Application Empty Sv: Holy Paladin Application

Inlägg  Klfs mån mar 03, 2008 6:21 am

Bra applay ser bra ut GL Smile
Klfs
Klfs

Antal inlägg : 32
Registreringsdatum : 08-02-20
Ålder : 33
Ort : Söderhamn

Till överst på sidan Gå ner

Holy Paladin Application Empty Sv: Holy Paladin Application

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet