Rend Guild
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Rogue lvl 70

2 posters

Gå ner

Rogue lvl 70 Empty Rogue lvl 70

Inlägg  chisard123 lör mar 15, 2008 10:07 am

Irl namn:Adrian.

Ålder:15 år.

Kön:Male.

Itressen/hobbies/jobb: Mina intressen är i princip bara wow.Sen spelar jag handboll på fritiden

INGAME INFO

ingame namn: Chisard

klass:lönnmördare

Ras:människa male

Talang specc:(vi räknar med att du är villig att specca om) speccar 17/0/44 atm men kommer specca 20/41/0

ingame yrke: (udda recept m.m) enchanting 270/375 mining 375/375

* Vad har du för gear? (ctprofile / armory länk)http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Neptulon&n=Chisard. Håller på att fixa bättre gear med bla att köra heroic varje dag.Har inte så mkr hit rating som ni ser men kommer fixa det på pve saker.har inte haft pengar till bra sockets: Very Happy,skaffade nyligen 280.

vilka Tider per dag har du tid att raida?: (Alla)Vardagar mellan jag kommer hem från skolan förutom när jag tränar måndag(17.30-19.00) onsdag(16.00-17.30) och torsdag 17.00-18.30). utöver detta kan jag spela hur mycket som helst.Men på vardagar till kl 23.00.

RAID EXPERIENCE:
pre tbc experience: Mc och zg

Tbc raid experience: hela kara nalorakk och akilzon i za och gruul.

LITE MER INFO

Varför vill du joina Rend:Vill spela med svenskar för att det helt enkelt trevligast och lätt att kommunicera

Känner du någon i Rend?: Har snackat lite med birdwings känner han inte irl.

Vilka tidigare guilds har du varit med i, och varför lämnade du? (ta med vem som är/var GM i guildet, för referenser):Har varit med i hand of doom(gm va deadlyomen)anledningen att jag lämna va för att dom la ner guildet. Nefarious(gm elvera) dom hade ingen requirment alls i det guildet och blev kickad för att jag sa vad jag tyckte. beepbeep(gm salamah) kommer lämna det isåfall för er för jag vill lira wow med svenskar.

Övrig Info om mig: Inte så mkr mer att säga förutom att jag levlar denna char i somras och det är min ända 70.

Nu ger jag ordet till er och hoppas jag får en inbjudan:D

//Adrian

chisard123

Antal inlägg : 2
Registreringsdatum : 08-03-15

Till överst på sidan Gå ner

Rogue lvl 70 Empty Sv: Rogue lvl 70

Inlägg  chisard123 lör mar 15, 2008 10:16 am

Fyller 16 denna månaden(mars) så ni vet.

chisard123

Antal inlägg : 2
Registreringsdatum : 08-03-15

Till överst på sidan Gå ner

Rogue lvl 70 Empty Fullt

Inlägg  daroz sön mar 16, 2008 7:30 am

För tillfället har vi alla rogues vi behöver GLHF

/Daroz

daroz

Antal inlägg : 10
Registreringsdatum : 08-02-03

Till överst på sidan Gå ner

Rogue lvl 70 Empty Sv: Rogue lvl 70

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet