Rend Guild
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Renslakt - dps warrior

+2
Drjäkel
Renslakt
6 posters

Gå ner

Renslakt - dps warrior Empty Renslakt - dps warrior

Inlägg  Renslakt lör mar 15, 2008 5:20 pm

IRL INFO:

* IRL namn: Martin Olsson

* Ålder: 14 fyller 15

* Kön: Pojke

* Intressen/hobbies/jobb: Jag går i skolan (zzz), Jag spelar fotboll och ibland drar man fram gitarren och lirar lite sköna låtar Very Happy Och OFC spelar jag klassikern Nintendo 64 xD

INGAME INFO
* Ingame namn: Renslakt

* Klass: Warrior

* Ras: Gnome female

* Talang spec. (vi räknar med att du är villig att speca om): atm är jag 41/20/0 vilket är en pvp spec så det hör ju inte hit Wink I raids skulle jag vara 17/44/0 eller typ 31/30/0 Smile

* Ingame yrke (udda recept m.m.): Jewelcrafter och enchanter, har inga dirrekt "rare" recept.

* Vad har du för gear? (ctprofile / armory länk): http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Neptulon&n=Renslakt , kanske visar mitt pvp gear :p

* vilka Tider per dag har du tid att raida?: kan raida typ 17:30 - 23:30 ~ tisdag torsdag, på måndag har jag träning till 19:00 så jag loggar in typ 20:00, på onsdagar har jag tärning till 20:30. På helgen kan jag raids nästan hur länge och hur tidigt som helst, kan variera lite beroende på om jag har match eller inte, minimum till 24:00 på helgerna Smile

RAID EXPERIENCE:
* PRE- TBC Raid experience: ZG, AQ20 och MC ^^

* TBC Raid experience: Kara/TK/SSC


LITE MER INFO:
* Varför vill du joina Rend: Jag spelade i en svensk guild på min gammla server, hade sjukt ball varje gång jag var inloggad, så skönt med svensk guild för man får en annan "gemenskap" man kan "snacka skit" etc Wink

* Känner du någon i Rend (i sådanna fall vem/vilka): Känner ingen specielt, men snackade med några sköna killar på ventrilon

* Vilka dagar / tider kan du spela?: Som jag skrev där uppe ^^ Men som sagt, när jag har träning loggar jag inte lite senare Very Happy

Vilka tidigare guilds har du varit med i, och varför lämnade du? (ta med vem som är/var GM i guildet, för referenser) Inte varit i någon pve guild på neptulon eftersom jag spelat pvp den tiden jag har varit här Smile Atm är jag i pvp guilden "Cataclysm"

Övriga frågor? : Grymt sugen på pve eftersom jag lirat pvp väldigt mycket ^^ hade varit ball att ta upp pve:andet med er i "Rend" och lära känna er. Angående min ålder... vill bara säga att jag är vuxen för min ålder, är inte bara en liten kille som springer omkring och fjantar. Hoppas att ni ger mig chansen att lära känna er!
/Renslakt

Renslakt

Antal inlägg : 1
Registreringsdatum : 08-03-15

Till överst på sidan Gå ner

Renslakt - dps warrior Empty Sv: Renslakt - dps warrior

Inlägg  Drjäkel lör mar 15, 2008 5:29 pm

en TILL dps warrior? ._.
Drjäkel
Drjäkel

Antal inlägg : 62
Registreringsdatum : 08-01-31
Ålder : 33
Ort : Norrköping, där gulliga Johanna bor x)

Till överst på sidan Gå ner

Renslakt - dps warrior Empty Sv: Renslakt - dps warrior

Inlägg  Myzox lör mar 15, 2008 6:30 pm

haha,drjäkel... iaf ja tror vi har tillräckilgt med dps warrriors.... får dock se vad cl warriorn säger..
Myzox
Myzox

Antal inlägg : 13
Registreringsdatum : 08-01-16
Ålder : 37
Ort : Tranås

Till överst på sidan Gå ner

Renslakt - dps warrior Empty Sv: Renslakt - dps warrior

Inlägg  Hagridi sön mar 16, 2008 6:40 am

vad jag vet så har vi bara 2 stycken dps warriors.. resten är alts eller folk som bara är i guilden..
Hagridi
Hagridi

Antal inlägg : 152
Registreringsdatum : 08-01-11
Ort : Lewleyo..

Till överst på sidan Gå ner

Renslakt - dps warrior Empty Sv: Renslakt - dps warrior

Inlägg  Jochen sön mar 16, 2008 6:56 am

INV han dirr han är sjukt duktig....!

Jochen

Antal inlägg : 14
Registreringsdatum : 08-02-18

Till överst på sidan Gå ner

Renslakt - dps warrior Empty Sv: Renslakt - dps warrior

Inlägg  Soulkeep sön mar 16, 2008 4:11 pm

Tack för din apply Renslakt. Saken är juh den som jag har sagt till alla andra sökande, den att vi har 2 Dps Warriors. O i raids har man max 1-2 dps warriors. Helt okej gear, inget o snacka om. Men jag vill inte ta in en massa folk som inte få raida, eller ta nån annans plats i nuvarande raids. Men gör så att /w mig ingame, så får vi kolla lite mer, o även på tanking gear osv. Dock är juh tränings tiderna inte så passande heller tyvärr eftersom vi raidar mån, ons, tors, söndag.

Mvh

Soulkeep
Soulkeep
Soulkeep

Antal inlägg : 11
Registreringsdatum : 08-01-18
Ålder : 41
Ort : Jönköping

Till överst på sidan Gå ner

Renslakt - dps warrior Empty Sv: Renslakt - dps warrior

Inlägg  Drjäkel sön mar 16, 2008 4:41 pm

fint med 2 replies som ser exakt likadana ut, soulkeep xD
Drjäkel
Drjäkel

Antal inlägg : 62
Registreringsdatum : 08-01-31
Ålder : 33
Ort : Norrköping, där gulliga Johanna bor x)

Till överst på sidan Gå ner

Renslakt - dps warrior Empty Sv: Renslakt - dps warrior

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet