Donvita - 70 Night Elf Priest (Holy)

Gå ner

Donvita - 70 Night Elf Priest (Holy)

Inlägg  Donvita i sön mar 16, 2008 12:49 pm

IRL INFO:

* IRL namn: Tobias

* Ålder: 17

* Kön: Kille

* Intressen/hobbies/jobb: Går i skolan mån-fre, lirar wow o går ut me polare för det mesta ^^

INGAME INFO
* Ingame namn: Donvita
* Klass: Priest
* Ras: Night Elf

* Talang spec. (vi räknar med att du är villig att speca om): 42/19/0, detta är dock min PvP specc, kommer självklart specca mkt djupare holy om jag skall raid-heala.

* Ingame yrke (udda recept m.m.): 375 Tailoring, 375 Enchanting, (soulfrost, sunfire skulle kanske kunna räknas som "rare" enchants)

* Vad har du för gear? (ctprofile / armory länk): http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Neptulon&n=Donvita , visar antagligen mitt PvP-gear men har ett helt PvE-gear liggande i bagsen så det är bara att ge mig en whisper in-game så kommer jag gärna för att visa upp min lilla priest Wink ((Har även lite shadowgear, mestadels ifrån Kara, om det skulle behövas respecc nån gång))

* vilka Tider per dag har du tid att raida?: Kommer hem från skolan ~17:00 på vardagar så skulle väl kunna raida 19-24 beroende på vad jag har att göra. Helger är dock fria för raid vilka tider som helst i princip.

RAID EXPERIENCE:
* PRE- TBC Raid experience: zg, aq20, MC, onyxia, BWL, trash i aq40

* TBC Raid experience: Kara, Gruul, Magtheridon, TK (3/4) , ssc (4/6 om ja inte minns fel), lite ZA men inte mkt.

LITE MER INFO:
* Varför vill du joina Rend: Saknar att spela PvE väldigt mkt just nu , har också endast bara bra erfarenheter från helsvenska guilder. Rend verkar som en skön guild med stadig progress och någon sa till mig att ni kanske behövde en healing priest, så ja tänkte att man kan väl alltid försöka med att slänga in en apply Very Happy

* Känner du någon i Rend (i sådanna fall vem/vilka): Jag har lirat lite arena med Jochelina som tydligen ska ha en mage-alt i guilden eller nåt, annars känner jag inga speciella, möjligt att jag pratat med någon men inget mer vad jag minns Razz
Har dock bara hört possitivt om guilden och hoppas att jag kan lära känna några fler sköna svenska lirare ^^

* Vilka dagar / tider kan du spela?: vardagar 19-24, kan säkert anpassa mig ytterligare om nödvändigt, helger är som sagt inga problem att attenda på.

Vilka tidigare guilds har du varit med i, och varför lämnade du? (ta med vem som är/var GM i guildet, för referenser) Inte spelat i någon PvE guild på neptulon, det var ett par månader sedan jag transferade hit och har mest varit fokuserad på PvP under tiden på Neptulon. Jag spelade dock PvE i en svensk guild på min gamla server (och raidade också en del på min hunter i början av TBC.)

Om det är någonting jag har glömt att säga eller om det är någonting mer ni vill veta om mig, feel free att /w mig in-game :p
Om ni inte kan nå mig på min priest är det möjligt att jag är inne på min huntard (Legshot)

Nu återstår det väl bara för mig att hoppas på det bästa, hf o gl så länge

MvH
Donvita - 70 priest
Legshot - 70 hunter

Donvita

Antal inlägg : 1
Registreringsdatum : 08-03-16

Användarens profil

Till överst på sidan Gå ner

Sv: Donvita - 70 Night Elf Priest (Holy)

Inlägg  Birdwings i sön mar 16, 2008 4:21 pm

Tyvärr har vi det väldigt fullt med Holy Priests för tillfället. Tack för din ansökan, kommer det upp en spot så kommer jag att /w ingame om du inte redan har hittat en annan guild. // Birdwings
Birdwings

Antal inlägg : 11
Registreringsdatum : 08-01-22
Ålder : 34

Användarens profil

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet