70 Fire mage.

Gå ner

70 Fire mage.

Inlägg  Kalimoz i tor apr 03, 2008 8:02 am

IRL INFO:

* IRL namn: Gustav
* Ålder: 16

* Kön: Kille

* Intressen/hobbies/jobb: Ute och supa med polare. Raida i wow såklart =). Skolan och tjejer ^
INGAME INFO
* Ingame namn: Kalimoz

* Klass: Mage

* Ras: Human Female

* Talang spec. (vi räknar med att du är villig att speca om): 11/47/3, speccar givetvis om, om ni vill det.

* Ingame yrke (udda recept m.m.): 375 i enchanting och tailoring, har lite rare recipes på tailor. Enchanting så har jag bara ett rare recipe och det är 12+ defense på cloak som droppar i MGT.

* Vad har du för gear? (ctprofile / armory länk): Full epic, 1031 i fire damage. i raids ligger jag på runt 1160. har även full shadoweave settet och andra frost gear saker i banken.
http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Neptulon&n=Kalimoz

* vilka Tider per dag har du tid att raida?: Kan raida från att jag kommer hem från skolan (16:00 ~~) till 23:00.

RAID EXPERIENCE:
* PRE- TBC Raid experience: MC/BWL/AQ40/Onyxia/

* TBC Raid experience: Karazhan/SSC/TK/Zul'aman/Magtheridon/Gruul/ Och Rage winterchill i Hyjal.

LITE MER INFO:
* Varför vill du joina Rend: Verkar som ett helschysst guild och framförallt roligt att lira med Svenskar Very Happy

* Känner du någon i Rend (i sådanna fall vem/vilka): Nepp det gör jag inte.

* Vilka dagar / tider kan du spela?: Som jag skrev längre upp. efter jag kommit hem efter skolan, och på helgerna i princip hela tiden, förutom kalas och släktträffar etc.

* Vilka tidigare guilds har du varit med i, och varför lämnade du? (ta med vem som är/var GM i guildet, för referenser)
Var med i FURY förut men lämnade för att raidandet blev flertal gånger inställt pga för lite folk online Sad.
Weatherwax heter deras GM och han är fortfarande det.

Vet att ni inte recruitar mages men det är värt ett försök =)

MVH / Gustav

Kalimoz

Antal inlägg : 1
Registreringsdatum : 08-04-03
Ålder : 27

Användarens profil

Till överst på sidan Gå ner

Sv: 70 Fire mage.

Inlägg  Drjäkel i tor apr 03, 2008 8:57 am

well... vi har ju mkt aktiva mages men jag skulle säga att det är en waste att inte ge han en chans, han har helschysst gear och har raidat mkt pretbc och tbc ser jag^^ /vote :>
Drjäkel

Antal inlägg : 62
Registreringsdatum : 08-01-31
Ålder : 28

Användarens profil

Inlägg  Valandor i tor apr 03, 2008 10:40 pm

Alltså vi har ju ganska många mages i guilden, men av nån anledning brukar det ändå saknas när vi ska raida. Och du har ju bra gear och erfarenhet, så ansökan accepterad. /w mig för guild invite.

/Valandor

Valandor

Antal inlägg : 15
Registreringsdatum : 08-01-23

Användarens profil

Inlägg  Sponsored content

Sponsored content

Till överst på sidan

Behörigheter i detta forum: