Rend Guild
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

bagiz 70 shaman

Gå ner

bagiz 70 shaman Empty bagiz 70 shaman

Inlägg  bagiz mån apr 07, 2008 1:51 pm

IRL INFO:

* IRL namn: Markus Sundvall

* Ålder: 15 (12 december)

* Kön: Kille

* Intressen/hobbies/jobb: jag är intresserad av datan, tv , sport , WOW såklart Very Happy , medmera... jag går i skolan

INGAME INFO
* Ingame namn: bagiz

* Klass: shaman

* Ras: dranei

* Talang spec. (vi räknar med att du är villig att speca om): är resto atm , men jag är villig att specca om, om ni vill, gör allt för guildets bästa. har gear för enchancement med!

* Ingame yrke (udda recept m.m.): enchanting ( 276 ungefär ) och enginering (363) kan göra nåra epics i enginering.

* Vad har du för gear? (ctprofile / armory länk): http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Neptulon&n=Bagiz ( har lite nytt gear i bagsen som jag ska enchanta och socka så får jag lite mer +healing).

* vilka Tider per dag har du tid att raida?: jag kan raida varje vardag till klockan 23-24 , på helger då kan jag raida hela natten om de skulle vara så Smile

RAID EXPERIENCE:
* PRE- TBC Raid experience: Började Köra när Tbc kom ungefär

* TBC Raid experience: Karazhan, Gruul's, SSC, TK

LITE MER INFO:
* Varför vill du joina Rend: För att det verkar vara en bra svensk guild. Och det är alltid härligt att lira med svenska killar och tjejer Smile

* Känner du någon i Rend (i sådanna fall vem/vilka): Nej jag känner ingen i rend tyvär , men jag har säkert raidat med nån av dom nån gång , sen ser jag fram emot att lära känna folk i från rend med Smile

* Vilka dagar / tider kan du spela?: mån-tors 18:00-23/24:00 , fre-sön då kan jag jämt Smile


* Vilka tidigare guilds har du varit med i, och varför lämnade du? (ta med vem som är/var GM i guildet, för referenser) Jag är faktiskt med i ett nu som heter Tormented, men raid tiderna är lite dåliga, sen vill jag spela med mina kompisar som vill joina detta guild med Smile


* Övriga frågor? : Hoppas jag och mina kompisar får joina guildet, verkar vara ett schysst guild ^^

bagiz

Antal inlägg : 1
Registreringsdatum : 08-04-07

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet