Rend Guild
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Autonoe 70 Shaman

2 posters

Gå ner

Autonoe 70 Shaman Empty Autonoe 70 Shaman

Inlägg  Svampen088 tis feb 12, 2008 6:28 am

IRL INFO:

* IRL namn: Samuel

* Ålder: 17

* Kön: Kille

* Intressen/hobbies/jobb: Jag går i skolan på veckorna, men de enda jag egentligen vill göra är att spela WoW Very Happy

INGAME INFO
* Ingame namn: Autonoe

* Klass: Shaman

* Ras: Dranie

* Talang spec. (vi räknar med att du är villig att speca om): 40/0/21 (Elemental)

* Ingame yrke (udda recept m.m.): Leatherworking och skinning

* Vad har du för gear? (ctprofile / armory länk): http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Neptulon&n=Autonoe

* vilka Tider per dag har du tid att raida?: 16:00 - 00:00 Sen går jag AFK runt 16:30 för att äta middag lite snabbt

RAID EXPERIENCE:
* PRE- TBC Raid experience: Har ingen tidigare ingame experience av raidning men vet hur det mesta går till

* TBC Raid experience: Har ingen tidigare ingame experience av raidning men vet hur det mesta går till

LITE MER INFO:
* Varför vill du joina Rend: Har alltid känt att det skulle vara riktigt kul att börja raida och jag har hört att Rend är en bra och seriös guild, så det skulle vara kul att få spela med er + att den är svensk det är ett stort plus.

* Känner du någon i Rend (i sådanna fall vem/vilka): Neveragain (IRL Friend), Lekinte, Zafiria (IRL Friend), Häst

* Vilka dagar / tider kan du spela?: Jag spelar så gott som varje dag, går ju dock i skola så jag har ju lite skolarbeten ibland


* Vilka tidigare guilds har du varit med i, och varför lämnade du? (ta med vem som är/var GM i guildet, för referenser) Har inte varit med i någon seriös guild ännu, bara guilder som man har skapat med vänner för kul


* Övriga frågor? : Har redan fått inv btw

Svampen088

Antal inlägg : 1
Registreringsdatum : 08-02-12

Till överst på sidan Gå ner

Autonoe 70 Shaman Empty :)

Inlägg  Noxis tis feb 12, 2008 6:33 am

ansöka accepterad av noxis:)
Noxis
Noxis

Antal inlägg : 54
Registreringsdatum : 08-01-13
Ålder : 40
Ort : västervik-småland

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet