Etynia 70 mage

Gå ner

Etynia 70 mage

Inlägg  etynia i fre feb 15, 2008 4:05 am

Ansöknings mall:

IRL INFO:

* Niklas

* 18

* Kille

* Intressen/hobbies/jobb: Wow,skola

INGAME INFO
* Ingame namn:etynia

* Klass:Mage

* Ras:Human

* Talang spec. Pvp Frost

* Ingame yrke Kan det mästa innom Enchanting allt utom moongose å soulfrost typ.

* Vad har du för gear? (ctprofile / armory länk): http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Neptulon&n=Etynia

* vilka Tider per dag har du tid att raida?: 18.00 och senare typ varje dag undantag helger då jag har ett nattliv ibland...

RAID EXPERIENCE:
* PRE- TBC Raid experience: PRE TBC, Allt som går förutom sissta bossen i naxx.

* TBC Raid experience: några bossar i SSC, full kara, gruul, Några bossar i TK.

LITE MER INFO:
* Varför vill du joina Rend: För jag vill spela med min irl polare, drjäkel. Och så vill jag raida då det var ett tag sedan.

* Känner du någon i Rend (i sådanna fall vem/vilka):drjäkel känner säkert någon mera.

* Vilka dagar / tider kan du spela?: Nästan alla dagar i veckan, undatag helgerna tider som jag skrev ovan.

* Vilka tidigare guilds har du varit med i, och varför lämnade du? (ta med vem som är/var GM i guildet, för referenser)

Det var typ år å dagar sedan jag raidade å var med i en guild, Senaste guilden jag var med i kommer jag inte ihåg namnet på men guild leadern var en galen bulgarie som heter mimo eller något, lämnade efter en dag pga hans inkommpetens. Guilden innan det hette hatred och den var jag själv guild leader över, kom väll till gruul typ sen åkte ajg på semester, å allt ramla isär. om ni vill ha mera infomation om PRE TBC etc så fråga mig. tack hoppas ni tyckte om detta. MVH ETYNIA

etynia

Antal inlägg : 1
Registreringsdatum : 08-02-15

Användarens profil

Till överst på sidan Gå ner

Sv: Etynia 70 mage

Inlägg  Drjäkel i fre feb 15, 2008 6:08 am

/vote ^^
Drjäkel

Antal inlägg : 62
Registreringsdatum : 08-01-31
Ålder : 28

Användarens profil

Inlägg  Valandor i lör feb 16, 2008 8:15 am

Bra ansökan, men för tillfället har vi mycket casters, så tyvärr måste jag nog säga nej.
Lite väl mycket pvp gear också.

Valandor

Antal inlägg : 15
Registreringsdatum : 08-01-23

Användarens profil

Inlägg  Sponsored content

Sponsored content

Till överst på sidan

Behörigheter i detta forum: