70 Warlock

Gå ner

70 Warlock

Inlägg  Zaracin i sön feb 17, 2008 1:07 am

IRL INFO:

* IRL namn: Markus Karlsson

* Ålder: 21

* Kön: Man

* Intressen/hobbies/jobb: WoW, frilufsliv, går en fritidsledarutbildning i Sigtuna

INGAME INFO
* Ingame namn: Zaracin

* Klass: Warlock

* Ras: Human

* Talang spec. (vi räknar med att du är villig att speca om): 35/5/21 riktigt bra PvE specc

* Ingame yrke (udda recept m.m.): tail/ench men inte så hög skill. Håller på att lvla den

* Vad har du för gear? (ctprofile / armory länk): http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Neptulon&n=Zaracin

* vilka Tider per dag har du tid att raida?: Kan raida de flesta dagarna. Stannar alltid tills vi anser att raiden är över. Men skola går före WoW

RAID EXPERIENCE:
* PRE- TBC Raid experience: AQ 40 (som lvl 70)

* TBC Raid experience: Kara, Gruul, SSC, TK, ZA

LITE MER INFO:
* Varför vill du joina Rend: Har tröttnat på CTS, nu drygt 450 medlemmar (med alts ofc) tar in fler och fler locks. Platserna börjar bli få på många aktiva spelare. Sedan är det skönt med ett helsvenskt guild, inga problem i vent/ts att höra folk som mumlar sin eng.
Hoppas på att jag har tillräcklig gear och att ni behöver en skillad lock

* Känner du någon i Rend (i sådanna fall vem/vilka): Jag tror att Tossigt var med i Carebears samtidigt som mig, men det kanske är fel av mig. Men tror inte att jag känner någon i guildet

* Vilka dagar / tider kan du spela?: När som helst efter kl 16.30 men som sagt, skola kommer före

* Vilka tidigare guilds har du varit med i, och varför lämnade du? (ta med vem som är/var GM i guildet, för referenser)
CTSamurai är jag med i just nu... kolla på "varför vill du joina" för mer info.
Sedan minns jag inte. var med i carebears men det va bara drygt en vecka, lämnade för att jag fick joina CTS och möjligheten att gå fler raids

*Övrigt: jag har en alt som jag spelar ganska mycket på om jag inte spelar Zaracin, Safir heter hon och är Pala

Zaracin

Antal inlägg : 1
Registreringsdatum : 08-02-17

Användarens profil

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet