Rend Guild
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Mórtokk - lvl 70 rogue

2 posters

Gå ner

Mórtokk - lvl 70 rogue Empty Mórtokk - lvl 70 rogue

Inlägg  Divinesin mån apr 07, 2008 12:40 pm

IRL INFO:

* IRL namn: Joakim Lundstedt

* Ålder:15 (16 i Oktober)

* Kön: Kille

* Intressen/hobbies/jobb:Jag går för närvarande i skolan -.- World of warcraft är väl min största hobby men även sport och TV intresserar mej Smile

INGAME INFO
* Ingame namn: Mórtokk

* Klass:Rogue

* Ras: Gnome (FTW)

* Talang spec. (vi räknar med att du är villig att speca om): 19/42/0

* Ingame yrke (udda recept m.m.): Leatherworking 370/375 Skinning 250/375.. Jag kan göra Riding crop, Nåra epics, lite blåa sets osv.

* Vad har du för gear? (ctprofile / armory länk): http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Neptulon&n=M%C3%B3rtokk

* vilka Tider per dag har du tid att raida?: Jag kan raida i princip varje dag till klockan 23.00, Om inte något oväntat skulle dyka upp, men då informerar jag er ofc Smile

RAID EXPERIENCE:
* PRE- TBC Raid experience: Började Köra när Tbc kom ungefär

* TBC Raid experience: Karazhan, Gruul's, SSC, TK

LITE MER INFO:
* Varför vill du joina Rend: Det verkar vara en bra svensk guild och det är alltid härligt att lira me svenska grabbar och tjejer

* Känner du någon i Rend (i sådanna fall vem/vilka): Jag känner ingen direkt, men jag har lirat me nåra nån gång

* Vilka dagar / tider kan du spela?: måndag-lördag 19.00-23.00 (osäker på söndagar)


* Vilka tidigare guilds har du varit med i, och varför lämnade du? (ta med vem som är/var GM i guildet, för referenser) Jag är faktiskt med i ett guild nu som heter Tormented, Men raid tiderna där är dåliga för mej och jag får inte raida så ofta.


* Övriga frågor? : Hoppas jag och mina kompisar får joina guildet, verkar vara ett schysst guild ^^

Divinesin

Antal inlägg : 3
Registreringsdatum : 08-04-07

Till överst på sidan Gå ner

Mórtokk - lvl 70 rogue Empty Sv: Mórtokk - lvl 70 rogue

Inlägg  Divinesin tis apr 08, 2008 10:24 am

Btw, På fredagar å lördagar kan jag defenitivt Raida hela natten, Jag e aktiv å de e ingen som har precis klagat på mej. Ja tkr också själv att ja e mogen för min ålder Smile

Divinesin

Antal inlägg : 3
Registreringsdatum : 08-04-07

Till överst på sidan Gå ner

Mórtokk - lvl 70 rogue Empty hej!

Inlägg  Vesslan tis apr 08, 2008 12:53 pm

Ahh du har bra gear exp osv och du och jag har ju snackat vid lite men jag hör av mig så fort jag vet / MVH CL Rogue Vesslan
Vesslan
Vesslan

Antal inlägg : 26
Registreringsdatum : 08-02-02
Ort : Jönköping

Till överst på sidan Gå ner

Mórtokk - lvl 70 rogue Empty Sv: Mórtokk - lvl 70 rogue

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet