Rend Guild
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

70 Holy pala

2 posters

Gå ner

70 Holy pala Empty 70 Holy pala

Inlägg  Gurragron lör feb 09, 2008 7:18 am

IRL Info:

Namn: Gustav

Alias: Edman

Ålder: 15 fyller 16 i mars

Kön: Kille

Intressen/hobbies: Ishockey, wow , polare

INGAME INFO
Ingame namn: Wrocky

Klass: Paladin

Ras: dwarf

Talang spec. 45/16/0 (holy)

Ingame yrke: Inge, typ arbetslös O.o

Gear: Kolla Armory , har 4/5 gladiator men också viss del pve.. e mest ute efter pve just nu

Vilka tider per dag har jag tid att raida?: Det är helt olika, beror på när jag har hockey träningar.. men jag kan meddela om jag har träning som gör att jag inte kan komma.

RAID EXPERIENCE:
PRE- TBC Raid experience: Inget
TBC Raid experience: Kara bara, hoppas på att få raida gruul m.m fick aldrig komma med i det guild jag just nu är i.

LITE MER INFO:
Varför vill jag joina Rend: Skönare med svenska spelare blir lättare vid raid och lite roligare kan jag tycka. Very Happy

Känner jag någon i Rend: Nej inga IRL vänner men har varit i samma guild som Vesslan, druoids med flera och jag hoppas träffa flera sköna killar clown

Vilka dagar / tider kan jag spela?: Svårt att säga p.g.a hockeyn men jag kommer som sagt att meddela om ni vill någon dag innan så ni vet att jag inte kommer vara online. Men annars mellan 20.00 och uppåt till ungefär 24

Vilka tidigare guilds har jag varit med i, och varför lämnade jag? Först så lämnade jag något guild till ett annat som slogs ihop med det jag är med i nu atm.

Gurragron

Antal inlägg : 5
Registreringsdatum : 08-02-08

Till överst på sidan Gå ner

70 Holy pala Empty palaoz

Inlägg  CL-Palaoz lör feb 09, 2008 10:09 am

hehe svara just på din andra apply som ja sa dar måste ja avstå pågrund av ålder : /
CL-Palaoz
CL-Palaoz

Antal inlägg : 33
Registreringsdatum : 08-01-12

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet