Rend Guild
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Dwarf Priest Ansökan!

2 posters

Gå ner

Dwarf Priest Ansökan! Empty Dwarf Priest Ansökan!

Inlägg  Mylet tis feb 26, 2008 2:01 pm

* IRL namn: Jonathan Andersson

* Ålder: 18

* Kön: Man

* Intressen/hobbies/jobb: Jag går då 3;e året på Handelsprogrammet i Tranås (Småland), mitt största intresse är ju naturligtvis WoW, festa går väl också in i bilden antar jag Smile

INGAME INFO
* Ingame namn: Mylet

* Klass: Priest

* Ras: Dwarf

* Talang spec. (vi räknar med att du är villig att speca om): Är för tillfället Shadow pga Arena, men jag hade helst sett fram emot att heala Smile

* Ingame yrke (udda recept m.m.): Tailoring - 375 Herbalism - 375 > Spellstrike Hood, Samt Shadowweave set och Mooncloth!

* Vad har du för gear? (ctprofile / armory länk): Oturligtvis finns bara länk till mitt shadowgear, men ska respecca inom kort nu så jag kan antingen uppdatera den då eller om någon tar en titt in game.
Länk > http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Neptulon&n=Mylet

Holy Gear: Vet inte riktigt på rak arm, men har runt 1730+ healing, 349 mana regen när jag inte kastar en magi =)

* vilka Tider per dag har du tid att raida?: Kan raida fr.om 14.00 - 03.00 på vardagarna, helger, precis närsom.

RAID EXPERIENCE:
* PRE- TBC Raid experience:
Zul'gurub
Molten Core
Onyxias Lair
Blackwing Lair
Ahn'qiraj (20 man)
Ahn'qiraj (40 man)
Naxxramas
Emeriss
Ysondre
Lethon
Lord Kazzak
Azuregos

* TBC Raid experience:
Karazhan
Gruul's Lair
SSC (Endast Lurker)
TK (Bara Void)
* Varför vill du joina Rend: Jag har pratat lite smått med Myzox, som för övrigt trivs mycket väl i detta guild, en annan sak som jag lite förvånad över att det är helsvenskt vilket är väldigt niice Smile

* Känner du någon i Rend (i sådanna fall vem/vilka): Ja, Myzox, Mybert

* Vilka dagar / tider kan du spela?: Måndag - Söndag om det så behövs.


* Vilka tidigare guilds har du varit med i, och varför lämnade du? (ta med vem som är/var GM i guildet, för referenser). På denna server har jag bara varit medlem i 2 guild, det ena guildet var SIN, och anledning till att jag leftade var för jag hade fruktansvärt mycket i skolan och hann helt enkelt inte med och raida så som dom raidar, men nu har jag tid över så det står härliga till Very Happy


* Övriga frågor? : Tänkte bara tillägga att detta är i stort sett den enda Karaktär jag spelat med i sisådär 2 ½ år så jag kan verkligen min klass. Skill > Gear right? Very Happy

Tack på förhand, Hoppas jag hör av er snarast // Mylet

Mylet

Antal inlägg : 2
Registreringsdatum : 08-02-26

Till överst på sidan Gå ner

Dwarf Priest Ansökan! Empty ..

Inlägg  Noxis tis feb 26, 2008 6:19 pm

välkommen om ja får säga mitt.....cl noxis
Noxis
Noxis

Antal inlägg : 54
Registreringsdatum : 08-01-13
Ålder : 40
Ort : västervik-småland

Till överst på sidan Gå ner

Dwarf Priest Ansökan! Empty Sv: Dwarf Priest Ansökan!

Inlägg  Mylet ons feb 27, 2008 8:21 am

Tackzor, men om ni vill veta mer om mig så är det bara /w mig ingame, som sagt var, ni kanske vill ta en titt på holy gear och så också Smile

Mylet

Antal inlägg : 2
Registreringsdatum : 08-02-26

Till överst på sidan Gå ner

Dwarf Priest Ansökan! Empty Sv: Dwarf Priest Ansökan!

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet