Rend Guild
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Hårigåful Rogue

4 posters

Gå ner

Hårigåful Rogue Empty Hårigåful Rogue

Inlägg  nallebjörn fre feb 22, 2008 12:56 pm

* Namn: Daniel Eklund

* Ålder: 25

* Kön: Man

* Intressen: Innebandy, djur, natur, anime, fiske fotografering m.m.

* Hobbies: fotografering å fiske är väll dom största intresserna jag försöker utöva under min fritid

* Jobb:arbetssökande tyvärr

* Rökare/icke rökare: Icke rökare så klart!

* Civilstatus: signel


* Char namn: Hårigåful

* Klass: Bov/lymmel/skurk

* Ras: Människa

* Talang spec: (vi räknar med att du är villig att speca om): 17/0/44 atm eftersom att jag lirar pvp atm

* Ingame yrke: Gruvdrift 375,Gnome Ingengör 372

* Vad har du för gear? (ctprofile / armory länk) har tyvärr nästan bara pvp gear eftersom att jag satsat mest på pvp med denna char men vill nu prova på pve som rogue
:http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Neptulon&n=H%C3%A5rig%C3%A5ful

* Varför vill du joina Rend: För jag börjar vara less på å köra pvp ensam helatiden, vill köra lite pve med min rouge å få prova på å vara en riktig dps klass i stället för att bara stå å heala som jag är van vid

* Känner du någon i Rend (i sådanna fall vem/vilka): Zafiria är den jag känner från min tid i bbm

* Vilka dagar / tider kan du spela?:tisdag-söndag 12.00-23.00

* Använder du keybindings? 1-9 å ä ö

* Vilka tidigare guilds har du varit med i, och varför lämnade du? (ta med vem som är/var GM i guildet, för referenser) alla dom guilden jag räknar upp här är under min tid då jag spelade min präst, Stendöd eller min rogue Hårigåful.
Held hostile, Grillspett: tog en pause på ca 1½ år från wow å när jag kom tillbaka så platsade jag inte i guildet. (stendöd)
Sedan joinade jag blooddawn/blackdawn som disbandat lämnade pga att jag inte tyckte om atmosfären i guildet va ingen som hjälpte till med nått osv. (stendöd)
Efter det så blev det Nördcentrum, kommer tyvärr inte ihåg vem GM var/är Sad tyvärr så lade nördcentrum ner raidandet å jag kände inte riktigt för att köra pvp då så de blev att söka ett nytt guild. (stendöd)
Hamnade i Big Bad Mojo, Kazador där vi clearade ssc och alla utom kael'thas, lessnade på å spela präst/healer så jag skapade mig en rogue som jag lirade upp till 70 som va mycket roligare å spela än präst å jag har inte gearen som krävs för å platsa i BBM så jag hamnade i deras alt guild Ursa Spelemän där jag är för närvarande.

* Attunad till MH eller BT:är inte attunad än men ska börja jobba på det asap

* Några skulder till andra spelare/guilds? nej kommer aldrig å få några heller eftersom att jag avskyr å låna

* Övriga frågor: hoppas på ett bra guild med trevligt folk, har hört mycket positivt av zafiria Smile

Tack på förhand!
M.V.H
Daniel Aka Hårigåful

nallebjörn

Antal inlägg : 3
Registreringsdatum : 08-02-22

Till överst på sidan Gå ner

Hårigåful Rogue Empty tjena:)

Inlägg  Noxis lör feb 23, 2008 8:55 am

jaha du...så du använder dig tjejer du^^ hahah.....låter ju riktigt bra d där:) får se va cl säger nu bara.....mvh,Noxis afro
Noxis
Noxis

Antal inlägg : 54
Registreringsdatum : 08-01-13
Ålder : 40
Ort : västervik-småland

Till överst på sidan Gå ner

Hårigåful Rogue Empty Fullt

Inlägg  daroz mån feb 25, 2008 3:36 am

Som läget är nu e det rätt fullt tyv vi skulle behöva stendöd bättre. Wink

/Daroz

daroz

Antal inlägg : 10
Registreringsdatum : 08-02-03

Till överst på sidan Gå ner

Hårigåful Rogue Empty Sv: Hårigåful Rogue

Inlägg  nallebjörn mån feb 25, 2008 4:07 pm

sorry kommer inte att hända stendöd är "död" han är bara en bank char nu kommer aldrig att spela aktivt med honom skulle jag tro för jag har lessnat på å vara präst healer

nallebjörn

Antal inlägg : 3
Registreringsdatum : 08-02-22

Till överst på sidan Gå ner

Hårigåful Rogue Empty SHIT

Inlägg  Klfs tis mar 04, 2008 7:44 am

Stendöd min älskade, vart har du vart kommer ihåg när du och jag farma botanica för att träna upp din enchanting Smile Bouwer som kör på denna char nu,

jag tycker apsolute att han borde komma in dirr. men dok finns det mycket bra och aktive rouges

men bra applay och GL Smile <3
Klfs
Klfs

Antal inlägg : 32
Registreringsdatum : 08-02-20
Ålder : 33
Ort : Söderhamn

Till överst på sidan Gå ner

Hårigåful Rogue Empty Sv: Hårigåful Rogue

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet