Rend Guild
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Sélia - Hunter - 70

+3
Sélia
Hagridi
Noxis
7 posters

Gå ner

Sélia - Hunter - 70 Empty Sélia - Hunter - 70

Inlägg  Sélia tis feb 26, 2008 9:22 am

IRL INFO:

* IRL namn: Pontus.

* Ålder: 16.

* Kön: Male.

* Intressen/hobbies/jobb: De blir mest bara dator på mina lediga stunder, så får väl säga de som mitt intresse. Wink

INGAME INFO

* Ingame namn: Sélia.

* Klass: Hunter.

* Ras: Natt Alv, Female.

* Talang spec. (vi räknar med att du är villig att speca om): Jag är 0-43-18 atm, men föredrar 41-20-0 i PvE.

* Ingame yrke (udda recept m.m.): Inga just nu, men ska skaffa Herb / Mining. (Inte haft tid att fixa upp yrkerna pga att jag försökt skaffa gear sedan jag dingade)

* Vad har du för gear? (ctprofile / armory länk): http:@//eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Neptulon&n=S%C3%A9lia (-@, vill inte vissas annars :S)
Inget att skryta med, men jag är inte någon så kallad "slacker" fixar gear rätt snabbt, dingade inte alls för så länge sen. Men jag accepterar om jag inte får raida i SSC / TK tills jag får bättre gear, för det kommer inte dröja länge. Wink

* vilka Tider per dag har du tid att raida?: (Alla) Vardagar ~ 16:00-23:00, kan finnas undantag om de blir mycket skolarbete. Helger 24/7 bara att ringa om jag inte är online. Självklart är detta -Minimum- tider kan oftast spela längre, men vill inte göra någon besviken.

RAID EXPERIENCE:

* PRE- TBC Raid experience: ZG,MC,AQ20, lite BWL. (Mage)

* TBC Raid experience: Kara,Gruul, ½ Mag, ZA 1boss + Trash! /flex :p (Priest)

LITE MER INFO:

* Varför vill du joina Rend: Well, jag har mer eller mindre bara angaskerat mig i pvp under hela mitt "wow" liv och vill nu testa på något nytt, PvE allså och varför inte då spela med Svenskar? Ni värkar vara en fin svensk guild med goa och seriösa gubbar.

* Känner du någon i Rend (i sådanna fall vem/vilka): Tyvärr.

* Vilka dagar / tider kan du spela?: (Alla) Vardagar ~ 16:00-23:00, kan finnas undantag om de blir mycket skolarbete. Helger 24/7 bara att ringa om jag inte är online. Självklart är detta -Minimum- tider kan oftast spela längre, men vill inte göra någon besviken.


* Vilka tidigare guilds har du varit med i, och varför lämnade du? (ta med vem som är/var GM i guildet, för referenser): Ingen på denna server.


* Övrig Info om mig: Jag har spelat wow nu i snart 3 år och har mest angaskerat mig i PvP som jag sa tidigare, jag hade/har en rank 13 druid / mage Pre TBC säger inte så mycket nu, men är iaf ett tecken på activitet.

Levlade även upp en Priest just innan season2 och tog då även Gladiator i Season2. I Season 3 så lyckades jag och mitt lag ligga Top20 i EU (3v3). Men dem jag körde med har börjat blivit inactiva och kommer förmodligen att sälja sina acc's.

Så började lvla upp denna char och dingade på drygt 8dagar /played, har varit 70 ca 2½ vecka, jag började lvla denna char på Karazhan men bytte sedan server till denna pga att jag har en bra kompis som lirar här:) Hoppas ni orkar läsa detta, ursäktar annars. Very Happy


//_Pontus.

Sélia
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Sélia - Hunter - 70 Empty tja

Inlägg  Noxis ons feb 27, 2008 12:52 am

bra välformad ansökan:) sånt gillar vi....ser inga konstigheter i varför du inte skulle joina,aktiva spelare bertyder mer för oss än folk me ibma gear som är on-line 1 gång i veckan....låt oss se vad tussan o dom andra officerna säger

CL-Noxis
Noxis
Noxis

Antal inlägg : 54
Registreringsdatum : 08-01-13
Ålder : 40
Ort : västervik-småland

Till överst på sidan Gå ner

Sélia - Hunter - 70 Empty Sv: Sélia - Hunter - 70

Inlägg  Sélia ons feb 27, 2008 2:14 am

Tackar Noxis. Får se vad de andra säger då pirat

Sélia
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Sélia - Hunter - 70 Empty Sv: Sélia - Hunter - 70

Inlägg  Hagridi ons feb 27, 2008 7:07 am

ser gött ut, lycka till!
Hagridi
Hagridi

Antal inlägg : 152
Registreringsdatum : 08-01-11
Ort : Lewleyo..

Till överst på sidan Gå ner

Sélia - Hunter - 70 Empty Hej

Inlägg  Sélia lör mar 01, 2008 1:45 pm

Hejsan igen, vill inte låta tjatig på något sätt,ta den tid ni behöver att disskutera om ni ska acceptera mig eller inte. Vill bara vara säker på att man inte blivit bort glömd Rolling Eyes Skulle alltid vara roligt att kanske få någonting att göra på kvällarna / nätterna nu när man har lov också.


//_Pontus.
Sélia
Sélia

Antal inlägg : 2
Registreringsdatum : 08-02-27

Till överst på sidan Gå ner

Sélia - Hunter - 70 Empty Sv: Sélia - Hunter - 70

Inlägg  Hagridi tis mar 04, 2008 8:34 am

hej, vi har ingen hunter CL atm.. men vi ska ordna en asap, om det tar för länge får du whispa GM ingame eller nått att ta tag i det här Razz
Hagridi
Hagridi

Antal inlägg : 152
Registreringsdatum : 08-01-11
Ort : Lewleyo..

Till överst på sidan Gå ner

Sélia - Hunter - 70 Empty Sv: Sélia - Hunter - 70

Inlägg  CL-Palaoz ons mar 05, 2008 6:35 am

Detta lämnar ja till Tussan : /
CL-Palaoz
CL-Palaoz

Antal inlägg : 33
Registreringsdatum : 08-01-12

Till överst på sidan Gå ner

Sélia - Hunter - 70 Empty Sv: Sélia - Hunter - 70

Inlägg  GM-Tussan tor mar 06, 2008 4:09 pm

Vi får vänta och se vad vår nya hunter CL Forssen säger.
GM-Tussan
GM-Tussan

Antal inlägg : 39
Registreringsdatum : 08-01-12
Ålder : 34
Ort : Luleå

Till överst på sidan Gå ner

Sélia - Hunter - 70 Empty Sv: Sélia - Hunter - 70

Inlägg  Sélia tor mar 06, 2008 4:16 pm

Ändrat svar? okay får se vad Forssen säger pirat
Sélia
Sélia

Antal inlägg : 2
Registreringsdatum : 08-02-27

Till överst på sidan Gå ner

Sélia - Hunter - 70 Empty Sv: Sélia - Hunter - 70

Inlägg  Solini fre mar 07, 2008 8:35 am

jäklar vad ni låter han vänta i sträckbänken Very Happy
Solini
Solini

Antal inlägg : 39
Registreringsdatum : 08-02-14

Till överst på sidan Gå ner

Sélia - Hunter - 70 Empty Sv: Sélia - Hunter - 70

Inlägg  Nectrum sön mar 09, 2008 4:28 pm

Skriver till dej ingame Smile

Nectrum

Antal inlägg : 1
Registreringsdatum : 08-01-14

Till överst på sidan Gå ner

Sélia - Hunter - 70 Empty Sv: Sélia - Hunter - 70

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet