Rend Guild
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Kaldros, 70 paladin Prot/holy server Trollbane

3 posters

Gå ner

Kaldros, 70 paladin Prot/holy server Trollbane Empty Kaldros, 70 paladin Prot/holy server Trollbane

Inlägg  Kaldros lör mar 01, 2008 4:12 am

Irl namn: Rasmus Wieveg

Ingame: Kaldros

Class: 70 human paladin (Sexig)

Raid exp pre tbc: Inte så specielt mycket men lite molten core, Zulgrub, onyxia.. det gamla vanliga.

Raid exp tbc. kan ju säga i stort sätt allt från Ramparts nrmal till heroic från karazhan upp till Black temple

Proffesinols: Blacksmithing 375/mining har ett rare rec från ssc som jag vet ganka många tankadins vill ha Belt of the gaurden eller hur den stavas. är även exalted med det mästa man kan i 70 så har en hel del epics jag kan crafta för res gear för olika bossar.

Gear: Det mästa av min gear består av t4 /t5 och randoms epic från ssc/tk zul samt med item från badges. min nuvarande spec är prot som jag raidade med i mitt tidigare guild men vi disbandade för 2 dagar sen. ni kan få se mer om stats... sen är inte inne på gubben för att jag ska byta server så kan inte det då :p

Res gear: Har inte så mycket res gear endast till Hydross en boss inne i ssc som nog alla vet, har res tanking gear för att offtanka adds där 160+ nature och frost.

Känner du några i guildet: Ja Vesslan, Axyz, evictus, storfräsarn

Vila dagar kanru raida: Jo i stort sätt varje dag men hällst inte på helgerna gillar att vara ute då med polare och leka lite...

a årkar inte skriva så mycket mer gorde en appy igår till ett guild som tog mig 2 timmar och sedan blev avslagen.
Hoppas på att få se er senare på raid bb

Kaldros

Antal inlägg : 5
Registreringsdatum : 08-03-01

Till överst på sidan Gå ner

Kaldros, 70 paladin Prot/holy server Trollbane Empty hej

Inlägg  Vesslan lör mar 01, 2008 4:25 am

Har lirat ganska länge med denna kille Razz jag tycker han är dö schöön Razz Har lirrat på hans pala och den är jävligt go, nice gear till 110% jag slänger en röst, får se vad dom andra tkr och tänker delvis Palaoz Very Happy, kan säga inte världen bästa apply gick inte riktigt via apply schemat men inspecta denna kille asså, http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Trollbane&n=Kaldros diggar hans gear, Han håller just på att migga nu så han är på serven om 30 min ca, jaja / Vesslan
Vesslan
Vesslan

Antal inlägg : 26
Registreringsdatum : 08-02-02
Ort : Jönköping

Till överst på sidan Gå ner

Kaldros, 70 paladin Prot/holy server Trollbane Empty Sv: Kaldros, 70 paladin Prot/holy server Trollbane

Inlägg  Drjäkel lör mar 01, 2008 8:01 pm

palaoz är rädd för hans gear xD
Drjäkel
Drjäkel

Antal inlägg : 62
Registreringsdatum : 08-01-31
Ålder : 33
Ort : Norrköping, där gulliga Johanna bor x)

Till överst på sidan Gå ner

Kaldros, 70 paladin Prot/holy server Trollbane Empty Hej

Inlägg  Vesslan sön mar 02, 2008 5:10 pm

hahaha :P
Vesslan
Vesslan

Antal inlägg : 26
Registreringsdatum : 08-02-02
Ort : Jönköping

Till överst på sidan Gå ner

Kaldros, 70 paladin Prot/holy server Trollbane Empty Sv: Kaldros, 70 paladin Prot/holy server Trollbane

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet