Rend Guild
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Smürfen 70 warrior

2 posters

Gå ner

Smürfen 70 warrior Empty Smürfen 70 warrior

Inlägg  Egypten tis mar 18, 2008 11:37 am

IRL INFO:

* IRL namn: Robin Svensson

* Ålder: 14

* Kön: Pojke

* Intressen/hobbies/jobb: Jag går i skolan och jag spelar fotboll + Is hockey.

INGAME INFO
* Ingame namn: Smürfen

* Klass: Warrior

* Ras: Gnome Male

* Talang spec. (vi räknar med att du är villig att speca om): atm är jag 35/23/3 pvp, men jag kommer att respecca fury 17/44/0 om ni vill ha mig.

* Ingame yrke (udda recept m.m.): Engineering (379skill) + Mining (267skill)

* Vad har du för gear? (ctprofile / armory länk): http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Neptulon&n=Sm%C3%BCrfen

* vilka Tider per dag har du tid att raida?: kan raida alla dagar utom söndagar på helgerna och 1-2 dagar på vardagarna.

RAID EXPERIENCE:
* PRE- TBC Raid experience: ZG, AQ20 och MC.

* TBC Raid experience: Kara/TK/SSC


LITE MER INFO:
* Varför vill du joina Rend: Jag vill joina Rend för att det skulle vara kul att vara i en svensk guild och jag har aldrig haft en svensk guild som raidat innan så...

* Känner du någon i Rend (i sådanna fall vem/vilka): Galantious, har spelat med han lite då och då.

* Vilka dagar / tider kan du spela?: alla dagar utom söndag på helgerna ungefär till 00:00 och vardagarna 1-2 dagar ungefär till 23:00.

Vilka tidigare guilds har du varit med i, och varför lämnade du? (ta med vem som är/var GM i guildet, för referenser) Temporary jag var GM men alla lefta när expansionen kom så jag disbandade den, Fear Factory Keeperbg var GM fast den disbandades och Gods Return Kimberley var GM fast alla lefta när expansionen kom så jag lefta osså.

Övriga frågor? : Jag gjorde ett riktigt stort misstag när jag började spela PvP för att PvE är mycket roligare och jag hoppas att ni ger mig chansen att få lära känna er och raida med er. / Smürfen

Egypten

Antal inlägg : 1
Registreringsdatum : 08-03-18

Till överst på sidan Gå ner

Smürfen 70 warrior Empty Sv: Smürfen 70 warrior

Inlägg  Soulkeep tis mar 18, 2008 1:40 pm

Ingen spot lediga. Tyvärr.
Soulkeep
Soulkeep

Antal inlägg : 11
Registreringsdatum : 08-01-18
Ålder : 41
Ort : Jönköping

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet