Rend Guild
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Blivande Resto Shammy med stor raiderfarenthet söker

Gå ner

Blivande Resto Shammy med stor raiderfarenthet söker Empty Blivande Resto Shammy med stor raiderfarenthet söker

Inlägg  Anathel sön apr 06, 2008 2:00 pm

IRL INFO:

* IRL namn: Simon Österberg

* Ålder: 16

* Kön: Man

* Intressen/hobbies/jobb: Innebandy och WoW Razz

INGAME INFO
* Ingame namn: Anathel

* Klass: Shaman

* Ras: Draenei

* Talang spec. (vi räknar med att du är villig att speca om): Jag är Enhancment just för tillfället men ska specca om inom kort så fort ja fått besked om jag får joina.

* Ingame yrke (udda recept m.m.): Är Engineer och Miner men har inge speciella reciep.

* Vad har du för gear? (ctprofile / armory länk): Har ej resto gear på men när ja skaffat mitt resto gear kommer jag ha ca 1500-1600 healing, 9k mana och ca 190 mp5

* vilka Tider per dag har du tid att raida?: Jag kan raida varje dag från ca 18.30-23.00

RAID EXPERIENCE:
* PRE- TBC Raid experience:Med min main har jag raidat: :ZG(full clear), MC (allt förutom Ragnaros), BWL(allt förutom Nefarian) och hela AQ20.

* TBC Raid experience:1/4 i TK, 4/6 i SSC, hela maggan, gruul och kara.

LITE MER INFO:
* Varför vill du joina Rend: Jag vill joina Rend för att jag hört att det är en bra svensk guild på denna server. Och jag vill börja lite smått med min shaman och raida kara, gruul, ZA och sedan jobba mig uppåt allt efter vad gearet tillåter, och guilden.

* Känner du någon i Rend (i sådanna fall vem/vilka): Jag känner ingen atm men hoppas kunna hitta några nya WoW vänner : )

* Vilka dagar / tider kan du spela?:Jag kan raida alla dagar. 18.30-23.00 (som ovan)


* Vilka tidigare guilds har du varit med i, och varför lämnade du? (ta med vem som är/var GM i guildet, för referenser): Jag har ej varit med i en activ guild med shamanen men med min warlock har jag varit member i Volcano Legion, Edge of Dawn och Eternal Darkness. Eternal Darknes och Edge of Dawn var jag trogen member ända tills de disbandades och Volcano Legion var jag tvungen att lefta pga mycket att göra i skolan(alltså jag hade ej tid för att sitta upp 5 dagar i veckan till 0.00 och raida.)


* Övriga frågor? : Inga jag kan komma på ><, hoppas ni fått en bra bild av min gubbe och mina möjligheter. Razz

Anathel
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Blivande Resto Shammy med stor raiderfarenthet söker Empty Sv: Blivande Resto Shammy med stor raiderfarenthet söker

Inlägg  Fieryrage sön apr 06, 2008 2:10 pm

Jag tar in dig, skulle suttit fint, din gear må suga, men vi försöker dra ihop 1-2 Kara/vecka för Badges/loot, du borde försöka komma med på dom.
Annars tycker jag du verkar hyffsad.
Godkänd /Fieryrage, Shaman CL
Fieryrage
Fieryrage

Antal inlägg : 79
Registreringsdatum : 08-01-23
Ålder : 35
Ort : Örnsköldsvik

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet