Rend Guild
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

App, Holy Priest

Gå ner

App, Holy Priest Empty App, Holy Priest

Inlägg  Hannele ons maj 14, 2008 2:54 pm

IRL INFO:

* IRL namn:Kristian
* Ålder:24

* Kön:Kille

* Intressen/hobbies/jobb:Jobbar i säkerhetsbranchen. Många lediga dagar, långa dagar när man väl jobbar Razz
INGAME INFO
* Ingame namn: Hannele

* Klass: Priest

* Ras: NE female

* Talang spec. (vi räknar med att du är villig att speca om): Holy, CoH

* Ingame yrke (udda recept m.m.): Tailoring, har ett par nyttiga recept för främst alts.

* Vad har du för gear? (ctprofile / armory länk)

* vilka Tider per dag har du tid att raida?: Jag kan raida alla dagar, förutom när jag jobbar natt. Vilket inte är så ofta. Jobbar jag dag så är jag hemma 19.15 och kan raida.

RAID EXPERIENCE:
* PRE- TBC Raid experience: Blev 60 två dagar innan TBC Razz

* TBC Raid experience:Karazhan(full), ZA(full), Gruul's (full) , SSC(2/6), TK (3/4)


LITE MER INFO:
* Varför vill du joina Rend: Broken står väldigt still nu, och längtar efter ett svenskt guild. Razz

* Känner du någon i Rend (i sådanna fall vem/vilka): Nja, Soulkeep lämnade Broken precis när jag kom, men hans flickvän "Snuffiz" är kvar i Broken.

* Vilka dagar / tider kan du spela?: Måndag-Söndag 00.00-23.59, beroende på hur jag jobbar förstås.




* Vilka tidigare guilds har du varit med i, och varför lämnade du? (ta med vem som är/var GM i guildet, för referenser) Broken, jag är med idag. Men som sagt så står det lite still, och skulle vilja hinna med att se BT/MH innan WotLK. Jag är själv officer, och därför är det lite känsligt. Tänkte mest kolla om ni var intresserade, om inte så bekymrar jag inte övriga i guildet. Är ni det, så tänkte jag lägga upp det på ett bra sätt för dom, sen kan ni få referenser Smile

* Övriga frågor: Nej.

Hannele
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

App, Holy Priest Empty Sv: App, Holy Priest

Inlägg  Hannele ons maj 14, 2008 2:55 pm

vet inte vart den tog vägen .

Hannele
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

App, Holy Priest Empty Sv: App, Holy Priest

Inlägg  Hannele ons maj 14, 2008 2:57 pm

Haha, det här går inge bra Razz

Hannele
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

App, Holy Priest Empty Sv: App, Holy Priest

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet