Rend Guild
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

70Mage

2 posters

Gå ner

70Mage Empty 70Mage

Inlägg  Omtefar tor jan 17, 2008 2:22 pm

IRL INFO:

* IRL namn: Rickard

* Ålder:16

* Kön:Kille

* Intressen/hobbies/jobb:MMORPG, Umgås med folk, ja lite av varje.

INGAME INFO
* Ingame namn: Omtefar

* Klass: Mage

* Ras: Gnome

* Talang spec. (vi räknar med att du är villig att speca om): full Frost

* Ingame yrke (udda recept m.m.): 375 Tailoring,275 Enchanting

* Vad har du för gear? (ctprofile / armory länk): http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Neptulon&n=Omtefar

* vilka Tider per dag har du tid att raida?: Det löser jag efter Raiding schemat.

RAID EXPERIENCE:
* PRE- TBC Raid experience:ZG,AQ20,MC,BWL,Onyxia,AQ40, och lite i Naxx. (alla world bossar)

* TBC Raid experience:Kara,Gruul, (World bossarna)

LITE MER INFO:
* Varför vill du joina Rend: Dom jag känner ingame bytte till detta guildet och undertiden dom gjorde det så var jag inte online.var AFK 1vecka pga irl saker.sen när jag kom tillbacks så pratade ja med dom och dom rekomenderade starkt detta guildet.

* Känner du någon i Rend (i sådanna fall vem/vilka): Druoids,Oakley,Trishy,Sillycat,Clicks.

* Vilka dagar / tider kan du spela?: Det är olika,har inga sådär fasta tider men jag tar mig tid när det behövs.


* Vilka tidigare guilds har du varit med i, och varför lämnade du? (ta med vem som är/var GM i guildet, för referenser) : Jag har vart med i Tormented innan.blev kickad pga inactive för länge.(som sagt 7dar) är rellativt ny på servern så därför har jag inte vart med i så många guilds =)

Omtefar

Antal inlägg : 1
Registreringsdatum : 08-01-17

Till överst på sidan Gå ner

70Mage Empty Sv: 70Mage

Inlägg  GM-Tussan tor jan 17, 2008 3:18 pm

Kunde inte kolla armory för att den var buggad men Skills före gear, och du
verkar vara en bra kille så jag ger dig 2 veckors lärljunge rank så vi
kan testa vad du går för Wink
-Välkommen! Cool

//Tussan
GM-Tussan
GM-Tussan

Antal inlägg : 39
Registreringsdatum : 08-01-12
Ålder : 34
Ort : Luleå

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet