Rend Guild
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Eldreth, Feral Druid

2 posters

Gå ner

Eldreth, Feral Druid Empty Eldreth, Feral Druid

Inlägg  Fieryrage ons jan 23, 2008 11:21 am

IRL INFO:

* IRL namn: Adrian

* Ålder: 18, 19 i Mars.

* Kön: Kille

* Intressen/hobbies/jobb: WoW. Soloa pre-TBC instancer. Student.

INGAME INFO

* Ingame namn: Eldreth

* Klass: Feral Druid

* Ras: Female Night Elf

* Talang spec. (vi räknar med att du är villig att speca om): 0/47/14, och ja. Respec blir inget problem.

* Ingame yrke (udda recept m.m.): Mining/Jewelcrafting

* Vad har du för gear? (ctprofile / armory länk): http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Neptulon&n=Eldreth min kitty cat Gear

* vilka Tider per dag har du tid att raida?: Efter 5 varje dag. om jag inte kan komma en viss dag är det för just den dagen, inget som är varje vecka.

RAID EXPERIENCE:
* PRE- TBC Raid experience: ZG, AQ20, MC, Onyxia, BWL.

* TBC Raid experience: Hela Kara utom Netherspite.

LITE MER INFO:
* Varför vill du joina Rend: pre-TBC va jag en Hardcore raidare, 5-8 timmar varje natt nästan, när TBC kom ett år sen så tog det 1-2 veckor innan jag hade blå rewards som va lika bra som mitt Raid T2. Så jag slutade bry mig om Raids, sen blizzard sa i sommras att de jobbade på Wrath of the lich king så tänkte jag "jag börjar raida igen när WotLK kommer." så fick jag höra att det (som allt blizzard gör) har blivit försenat, dom tror nu på tidigt '09. det är ett år till... jag har fått tillbaka lusten att raida och orkar inte vänta så länge, och jag hörde ni rekryterade.

* Känner du någon i Rend (i sådanna fall vem/vilka): Colia och Blondiee, vi va med i samma guild innan, Tainted Sun, en oseriös Slacker guild som på sin höjd gjorde Heroics tillsammans.

* Vilka dagar / tider kan du spela?: stort sett efter 17.00 varje dag,


* Vilka tidigare guilds har du varit med i, och varför lämnade du? (ta med vem som är/var GM i guildet, för referenser): pre-TBC spelade jag Horde på Talnivarr, sen rerollade jag Alliance, Tainted Sun är den enda guilden jag varit i sen dess, Ex-Guild Master; Colia.


* Övriga frågor? : Jag vet att jag har lite erfarenhet av TBC raids, fast jag har inget emot att läsa om taktiker eller se filmer på hur man ska göra, och eftersom jag varit raid inaktiv så länge har jag haft ganska mycket tid över, vilket har lett till 3 level 70s,
Eldreth (det närmaste en "main" jag har av dom)
Infernó, Gnome Tailor/Enchanter, 33 Arcane / 28 Fire mage
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Neptulon&n=Infern%C3%B3
Fieryrage, Draenei Skinner/Leatherworker 5 Enhancement / 46 resto Shaman
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Neptulon&n=Fieryrage
Fieryrage
Fieryrage

Antal inlägg : 79
Registreringsdatum : 08-01-23
Ålder : 35
Ort : Örnsköldsvik

Till överst på sidan Gå ner

Eldreth, Feral Druid Empty tjo

Inlägg  Noxis ons jan 23, 2008 6:48 pm

jadu:) låter ju riktigt nice det där...ska diskutera med gm snarast möjligt,wispa mig in-game....mvh Noxis CL-druider
Noxis
Noxis

Antal inlägg : 54
Registreringsdatum : 08-01-13
Ålder : 40
Ort : västervik-småland

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet