Rend Guild
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Tussan/Bohlin's wow Historia

Gå ner

Tussan/Bohlin's wow Historia Empty Tussan/Bohlin's wow Historia

Inlägg  GM-Tussan lör jan 12, 2008 12:55 pm

Lite om min wow historia Very Happy

Det hela började för cirka tre år sedan då jag var på ett litet lan hos min kusin Forssen.
han satt och raidade ZG med sin hunter och jag lirade min Museelf i spelet MUonline :p
jag vart mer och mer intresserad av att titta på hans skärm än min egen så när jag tittade
förbi lite då och då hade han allti en ny boss på gång, så när han var i bwl och progressade
vart jag as sugen på att testa på spelet så jag köpte mig wow och började spela upp min
Dwarf warrior (Bohlin) på servern Stormscale.


när jag nådde level 60 började jag nöta PvP
och fixade lite pvp gear, jag raidade lite då och då han med några bossar i mc,zg och aq
instancerna, vid jul 2006 bestämmde Jag,Ozya(palaoz),Forssen(Sagitarium,Nectrum),Lollad
(Runken,Voltram),Kött(Critblade) och Tossigt (Stickarn) att miggra server till Neptulon.
då vi hadde kommit till Neptulon PvPade vi som fan och vi fixade nästan fullt Epic pvp gear,
då TBC kom lirade vi upp våra gubbar till 70 väldigt fort tog väll ungefär
2 veckor max för oss alla att nå den leveln,


men då vi hade nåt 70 var det nog mest jag som var mest raid kåt av alla så jag joinade Guilden
"Delirium" som sedan Ozya också joinade efter ett tag, vi var tredje bästa guilden på servern
med mer en hälften The dark embrace spelare som verkligen ville köra Hard core raiding och vi
tog hela Gruuls/kara och tryes på Magtheridon men efter nån månad så vart Guild mastern
inaktiv och Guilden Splittrades. Efter det joinade jag guilden "Uncensored" som vi clearade
Kara med men dock Splittrades efter ett tag då där också Guild mastern var inaktiv.
(Uncensored har återbildats igen och har clearat SSC och bara Keal kvar i TK). Efter
Uncensored joinade jag Guilden "Eternal Darkness" som jag vart officer i och lärde mig
känna dom absolut trevligaste grekerna som finns! Vi tog Kara och HKM med dom men
Den guilden splittrades också efter ett tag och gjorde den till en PvP guild som jag
sedan leftade eftersom jag ville ha PvE progress inte PvP -_- ..


Efter Det drog jag och
Mina polare som jag miggrade med ihop guilden "tap out" och clearade kara utan några som
helst problem men vi drog åt olika håll och och joinade andra guilder för många ville köra
hard core. Jag joinade då Guilden "Infected" som jag var i över ett halv år med, dom hade
Precis dödat Maggan då jag joinade, Ozya och tossigt joinade också efter ett tag och vi
fick fin progress, Clearade SSC/TK och 3 bossar i MH och 3 i BT, men jag och Tossigt
(Ozya hade redan leftad då) vart sjukt less på grekernas whinande, så vi gav
dom fingret och leftade. Efter allt hard core spelande vart jag ganska så less på warriorn
(över 100 dagars playtime på level 70..)


så jag började levla upp min alt warlock "Tussan"
, jag nådde level 70 fort och började raida direkt med warlocken som nu är min main.
jag var med i Fabulous och tormented och hann döda alla bossar i Gruuls och Kara,
efter det gjorde jag denna Guild, och kom på namnet Rend som jag tyckte lät passande,
Alla mina irl polare som jag miggrade server med (förutom lollad Sad "ensålänge Wink ") joinade gillet
och nu är vi här och ska fixa fet och snabb progress!

Hoppas ni tyckte om min lilla Historia

//Tussan cheers
GM-Tussan
GM-Tussan

Antal inlägg : 39
Registreringsdatum : 08-01-12
Ålder : 34
Ort : Luleå

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet