Rend Guild
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

70 warlock vill joina

2 posters

Gå ner

70 warlock vill joina Empty 70 warlock vill joina

Inlägg  Catastroph ons jan 30, 2008 12:29 pm

IRL INFO:

* IRL namn: Daniel Balicevac

* Ålder: 14 fyller 15 detta året (moppe

* Kön: Man

* Intressen/hobbies/jobb: Wow, tjejer, festa, polare

INGAME INFO
* Ingame namn: Catastroph

* Klass: Warlock

* Ras: Gnome female

* Talang spec. (vi räknar med att du är villig att speca om): Affliction

* Ingame yrke (udda recept m.m.): Tailoring 375 och Herbalism 375

* Vad har du för gear? (ctprofile / armory länk):http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Neptulon&n=Catastroph

* vilka Tider per dag har du tid att raida? på vardagar kan jag raida till 23:00 och på helger kan jag vara uppe till 02:00-04:00

RAID EXPERIENCE:
* PRE- TBC Raid experience: Full ZG, MC, Onyxia, BWL, AQ20 och lite AQ40

* TBC Raid experience: Full Kara, Gruul's lair och Voidreaver i TK och 2 bossar i ZA kommer inte ihåg namnen

LITE MER INFO:
* Varför vill du joina Rend: Jag vill progressa i din större instancerna och ha en trevlig guild och ett plus nu när ni är svenska

* Känner du någon i Rend (i sådanna fall vem/vilka): Nej

* Vilka dagar / tider kan du spela?: Måndagar, Tisdagar, Onsdagar, Fredagar, Lördagar och Söndagar


* Vilka tidigare guilds har du varit med i, och varför lämnade du? (ta med vem som är/var GM i guildet, för referenser) Jag har inte precis kört så mkt PVE på neptulon jag var nämligen på frostmane förut och då var jag med i en guild som hette Fallen där körde vi Kara gruul tk mag scc


* Övriga frågor? : Jag hoppas att jag har en chans att komma in annars så önskar jag er lycka till

Catastroph

Antal inlägg : 1
Registreringsdatum : 08-01-29

Till överst på sidan Gå ner

70 warlock vill joina Empty Sv: 70 warlock vill joina

Inlägg  GM-Tussan tor jan 31, 2008 2:45 pm

Din ålder är ganska för låg och Torsdagar då vi brukar köra 25 manna raids kan du inte raida ser jag.
GL i ditt Guild sökande =)

Ansökan nekad.
GM-Tussan
GM-Tussan

Antal inlägg : 39
Registreringsdatum : 08-01-12
Ålder : 34
Ort : Luleå

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet