Rend Guild
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Levirod 70 Rogue

2 posters

Gå ner

Levirod 70 Rogue Empty Levirod 70 Rogue

Inlägg  Levi tis jan 22, 2008 2:53 pm

Tja grabbar, jag vill joina Rend för att få en bra och aktiv PvE guild. Jag har exp i kara och gruul, och vill progressa vidare. Very Happy
Jag är Combat specad 17/44/0 Sword spec och har snart full epic (4delar ifrån), 1608 Obuffad attack Power, 21,11% obuffad critt och 209 hit rating.
Jag brukar oftast ligga 1-2 (enstaka gång 3) på damage meter i karazhan och lyssnar alltid på vad raid leadern säger och försöker följa det så gott jag kan.
Som person e jag pratsam, och deltar i disskusioner och försöker hjälpa till om jag kan.
jag kan raida på torsdagar, fredagar, lördagar och söndagar om det inte blir för sent, ibland vissa andra dagar beror på tider och när jag ska ha praktik och sådant. en bra tid för mig att starta är mellan 18.00-19.00 och sluta mellan 22.00-00.00 (om det är helg eller fredag går det längre).
Jag har tidigare varit med i Tormented men lämnade den pga dåligt ledarskap och orättvisa beslut. Bl.a va leadern lite maktgalen och allmänt konstig, och behandlade vissa sämre än andra därför lämnade jag den. Efter jag lämnade dem så har jag gått från guild till guild den senaste veckan men inte hittat nån som passar mig och det jag vill göra. Ja vad ska man mer säga, hoppas att ni vill invita mig och ser fram emot beskedet.

ja det var väl det mesta. Ni får se över det och här är en länk om ni vill titta på min char. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Neptulon&n=Levirod

Lveirod. Cool

Levi

Antal inlägg : 1
Registreringsdatum : 08-01-22

Till överst på sidan Gå ner

Levirod 70 Rogue Empty Sv: Levirod 70 Rogue

Inlägg  GM-Tussan tis jan 22, 2008 3:42 pm

I nu läget needar vi rogues men eftersom du var med när vi startade guilden och sen bara lämnade oss för att vi inte raidade
den veckan då vi samlade ihop members till gillet måste jag tyvär avslå denna ansökan, GL i finnandet av en annan guild.

//Tussan
GM-Tussan
GM-Tussan

Antal inlägg : 39
Registreringsdatum : 08-01-12
Ålder : 34
Ort : Luleå

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet