Rend Guild
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

70 Rogue !

2 posters

Gå ner

70 Rogue ! Empty 70 Rogue !

Inlägg  Vesslan lör feb 02, 2008 4:02 pm

IRL INFO:

* IRL namn: Carl Fälth

* Ålder: 18 färska år =)

* Kön: Hane

* Intressen/hobbies/jobb: Intresse, hmm gillar att var ute och suppa och sånt vara med polare och sånt, gillar delvis att lira wow som attan =) Love that game Very Happy hmm jobb, Går 2:a året på gymansie och går linjen Elektronik / datateknik =)

INGAME INFO
* Ingame namn: Vesslan

* Klass: Rogue

* Ras: NE

* Talang spec. (vi räknar med att du är villig att speca om): Speccad 19/42 Combat Svärd rogue =) klart jag speccar om ni vill det!

* Ingame yrke (udda recept m.m.): Har bara 375 Mining och håller just på att levla upp LW, tror jag har runt 175 skills lr nått =)

* Vad har du för gear? (ctprofile / armory länk): Har fullt PvE och Pvp, länken: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Neptulon&n=Vesslan .. kanske har pvp gear där, men det märker ni som sagt =) hoppas det duger ! Very Happy

* vilka Tider per dag har du tid att raida?: Jag går efter era tider, passar det er så visst, passar det inte så visst, Men kan raida varje dag,
lirar ju wow mellan kanske 15:00 lr tidigare så är jag online runt till 00:00 lr 01:00 på vardagarn, på helgern så är det natt och dag ^^ =) så kan jag spela hela tiden!

RAID EXPERIENCE:
* PRE- TBC Raid experience: ZG,MC,Onyxia, BWL, Aq20-40 !

* TBC Raid experience: Full karazhan och nästan alla i ZA, Full Gruuls lair, Full Maghteridons lair, SSC 3/6 bossar "Lurker och Morogrim och Karathress", The Eye 1/4 Void reaver.

LITE MER INFO:
* Varför vill du joina Rend: Hmm jag vill gärna spela i ett svenskt guild för jag tror en guild kan progressa lättare och det blir absolut lättare att spela och att det blir nog mer roliga och jag kanske kan hjälpa guild i progress och göra lite nytta =) Och att ha en trevlig raid period och lära känna nytt folk och jag älskar att Pve:A=)

* Känner du någon i Rend (i sådanna fall vem/vilka): Yohannez en hunter känner jag, spelar i samma guild förut och Rakka känner jag med tror han lirar på en priest med och spelat i samma guild med han också =)

* Vilka dagar / tider kan du spela?:
Vardagar: 16:00 till 00:00-01:00, Helger: Fullt ös, uppe dag och natt Very Happy


* Vilka tidigare guilds har du varit med i, och varför lämnade du? (ta med vem som är/var GM i guildet, för referenser)
Hmm Lirade en gång i "Crush" var en kz/gruul guild men den disbandade pga inaktivitet på folk, GM var "Mimo". Sen har jag lirat i United Relaunched, Där fick jag det flesta Eperience från SSC/the eye maghteridon osv, blev kickad pga var inaktiv 3 dagar för att min dator brann upp^^ och under tiden hade dom lyckats att få en tydligen en bättre rogue och att dom var hardcore raiders och ville inte ha slackers och GM där var "protectorr". Just nu lirar jag i "Tormented" men har tänk lite nu under dagarna att jag ska nog lefta för Guilden är inte fokeserad under raids, folk whinar, dom har inte pots mat och osv och sånt gillar jag absolut INTE under progress och det pajjar hela guilden och att Officer/Gm är inte så trevliga när det går fel, ger DKP minus om nån glömde pots och sånt, GM "Naiobi", Där hade ni lite Information om mej =)


* Övriga frågor? : Hoppas ni är snälla små pojkar/flickor, vet inte dock om det finns tjejer i guildet =)
Vesslan
Vesslan

Antal inlägg : 26
Registreringsdatum : 08-02-02
Ort : Jönköping

Till överst på sidan Gå ner

70 Rogue ! Empty tjo

Inlägg  Noxis sön feb 03, 2008 4:58 am

Ser o låter ju riktigt nice:) kan tyvärr dock inte lova dig något,vi har ganska många av din class......vi får helt enkelt vänta o se va stickarn säger (cl) rouges.....mvh Noxis (cl) druider
Noxis
Noxis

Antal inlägg : 54
Registreringsdatum : 08-01-13
Ålder : 40
Ort : västervik-småland

Till överst på sidan Gå ner

70 Rogue ! Empty tja

Inlägg  Vesslan sön feb 03, 2008 5:11 am

Okey okey =) får väll hoppas på det bästa =D
Vesslan
Vesslan

Antal inlägg : 26
Registreringsdatum : 08-02-02
Ort : Jönköping

Till överst på sidan Gå ner

70 Rogue ! Empty Sv: 70 Rogue !

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet